Vstupenky

Prodej vstupenek a telefonické rezervace jsou možné vždy hodinu před promítáním.

Kupte vstupenky přes náš web

Pokud i Vy patříte k těm, kteří si vstupenky na představení rádi kupují předem, doporučujeme využít možnost nákupu vstupenek na našem webu.

Zajistit si vstupenky online dopředu má své výhody.

  • nakoupíte komfortně z domu
  • máte jisté místo k sezení
  • vyhnete se případným frontám na pokladně
  • na film nemusíte chodit s časovým předstihem, stačí těsně před promítáním
  • v případě větší skupiny máte jistotu, že budete sedět u sebe
  • vstupenky nemusíte tisknout, šetříte životní prostředí
  • máte je ve svém e-mailu, takže v případě, že se vám změní program, můžete vstupenku přeposlat někomu jinému
  • MailTicket

MailTicket - vstupenka vždy po ruce!

  • vstupenka je vám doručena na e-mail přes službu mailTicket
  • služba je zdarma
  • jelikož je vstupenka ve vašem e-mailu, nehrozí, že byste ji ztratili :-)
  • nepotřebujete aplikaci
MailTicket

V případě problémů se vstupenkami

Podívejte se, zda řešení Vašeho problému najdete v seznamu nejčastějších problémů:
  • Je třeba vstupenky vytisknout?
    Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženou rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.
  • Při platbě bankovním převodem nemám k dispozici tlačítko mojí banky
    Žádný problém. Vstupenky je možné uhradit přes internetové bankovnictví těch bank, které máte v nabídce při platbě. V případě, že se tam Vaše banka nenachází použijte prosím možnost Platba kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet.
  • Při platbě jsem omylem zrušil nákup a vybraná místa zůstala obsazená
    Pokud ještě platba nebyla provedena (např. jste zrušili nákup před platbou apod.) a Vámi zvolená sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněna do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.
    • Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.
    • Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut
  • Podle platební brány GoPay moje platba vypršela, přesto mi byly prostředky staženy z bankovního účtu
    Při platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.
    Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byla Vámi obsazena místa uvolněná do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.
    • Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z Vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.
    • Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.
    • Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, avšak chování bank a jejich případné technické odstávky neumíme ovlivnit.
  • Při platbě jsem zjistil, že moje banka má technickou odstávku, avšak vybraná místa zůstala obsazena
    Pokud ještě platba nebyla provedena (banka má technickou odstávku apod.) a Vámi zvolená sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněna do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.
    • Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.
    • Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
    • Využijte platbu kartou - V případě, že technická odstávka banky bude trvat delší dobu, můžete při nákupu využít Platbu kartou.
  • Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal nesprávný e-mail
    Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
    Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
  • Podle platební brány GoPay moje platba proběhla úspěšně, avšak vstupenky mi nebyly zaslány mou e-mailovou adresu
    E-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.
    Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.
    Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
    Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
  • Omylem jsem vymazal e-mailovou zprávu se vstupenkami
    Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
    Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.