Prodej vstupenek a telefonické rezervace jsou možné vždy hodinu před promítáním.
Kupte vstupenky přes náš web
Pokud i Vy patříte k těm, kteří si vstupenky na představení rádi kupují předem, doporučujeme využít možnost nákupu vstupenek na našem webu.
Zajistit si vstupenky online dopředu má své výhody.
- nakoupíte komfortně z domu
- máte jisté místo k sezení
- vyhnete se případným frontám na pokladně
- na film nemusíte chodit s časovým předstihem, stačí těsně před promítáním
- v případě větší skupiny máte jistotu, že budete sedět u sebe
- vstupenky nemusíte tisknout, šetříte životní prostředí
- máte je ve svém e-mailu, takže v případě, že se vám změní program, můžete vstupenku přeposlat někomu jinému
- MailTicket
MailTicket - vstupenka vždy po ruce!
- vstupenka je vám doručena na e-mail přes službu mailTicket
- služba je zdarma
- jelikož je vstupenka ve vašem e-mailu, nehrozí, že byste ji ztratili :-)
- nepotřebujete aplikaci
V případě problémů se vstupenkami
Podívejte se, zda řešení Vašeho problému najdete v seznamu nejčastějších problémů:
-
Je třeba vstupenky vytisknout?Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženou rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.
-
Při platbě bankovním převodem nemám k dispozici tlačítko mojí bankyŽádný problém. Vstupenky je možné uhradit přes internetové bankovnictví těch bank, které máte v nabídce při platbě. V případě, že se tam Vaše banka nenachází použijte prosím možnost Platba kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet.
-
Při platbě jsem omylem zrušil nákup a vybraná místa zůstala obsazenáPokud ještě platba nebyla provedena (např. jste zrušili nákup před platbou apod.) a Vámi zvolená sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněna do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.
- Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.
- Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut
-
Podle platební brány GoPay moje platba vypršela, přesto mi byly prostředky staženy z bankovního účtuPři platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byla Vámi obsazena místa uvolněná do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.
- Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z Vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.
- Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.
- Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
-
Při platbě jsem zjistil, že moje banka má technickou odstávku, avšak vybraná místa zůstala obsazenaPokud ještě platba nebyla provedena (banka má technickou odstávku apod.) a Vámi zvolená sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněna do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.
- Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.
- Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
- Využijte platbu kartou - V případě, že technická odstávka banky bude trvat delší dobu, můžete při nákupu využít Platbu kartou.
-
Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal nesprávný e-mailOpětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
-
Podle platební brány GoPay moje platba proběhla úspěšně, avšak vstupenky mi nebyly zaslány mou e-mailovou adresuE-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
-
Omylem jsem vymazal e-mailovou zprávu se vstupenkamiOpětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.